Adiviña adiviñador, que frutal carga sen a súa frol?.

Adiviña adiviñador, que frutal carga  sen a súa frol?.
Adiviña adiviñador, que frutal carga sen a súa frol?

30 de nov. de 2013

COMENTARIO DE TEXTOS: OS MELLORES COMENTARIOS POR GRUPOS

Fixemos un traballo en grupos que consistía en comentar un texto de instrucións. Aquí vos deixo os mellores comentarios que fixestes por clase. Agradézolle aos alumnos e alumnas que os compartan con todos nós porque así aprendemos todos. Se lles botamos un vistazo todos aprendemos a facer comentarios e a mellorar a redacción.

De 1º ESO B  destaca o comentario de Patricia Rodríguez e Amanda Mariano:

De 1º ESO C destaca o comentario de Paula Alonso,Carla García, Jorge Fraga e Daniel de Oliveira :

28 de nov. de 2013

Clasificación dos substantivos.

Hoxe repasamos para o exame a clasificación semántica dos substantivos e facémolo con dous esquemas que nos aportaron  dous  compañeiros: Sara Coello de 1º A e Adrián Sánchez de 1º B:



                       
   Castelanismos léxicos:
         * maldad  por maldade
  * xaula por gaiola

11 de nov. de 2013

POLO SAN MARTIÑO, LÉXICO GASTRONÓMICO: O COCHO.

A matanza do cocho Joachim Beuckelaer, 1563, Wallraf-Richartz Museum, Cologne


Le o seguinte texto: porco embutido.




TAREFA:
REDACTA UNHA RECEITA FEITA CON CARNE DE COCHO. NON ESQUEZAS O FORMATO DA RECEITA E DE QUE É UN TEXTO DE INSTRUCIÓNS.

A VOLTAS COS TIPOS DE TEXTOS

10 de nov. de 2013

APRENDEMOS NOVO LÉXICO CO PORTAL DAS PALABRAS.



















PREME NA SEGUINTE LIGAZÓN: Setestrelo.

TAREFA
- Le o texto completo.
- Elabora nun documento de OpenOffice un dicionario visual co léxico destacado.
INSTRUCIÓNS:
- Fonte: Bookman Old Style, 16 px, aliñado nas catro marxes; cor de letra: verde 1 cando usamos a negriña e cor automática (negro) no resto do traballo. As palabras a definir en negriña e subliñadas, centradas e debaixo, tamén centrada, a imaxe ou imaxes (máximo 3 para cada entrada) que utilices. O dicionario presentará orde alfabética. 

9 de nov. de 2013

AUTOAVALIÁMONOS.RESULTADOS DA PROBA DO TEMA 1.

Estes son os resultados da Proba de avaliación do Tema 1. Os resultados son mellorables, pero tamén é a primeira proba do curso, con cambio de centro, profe nova,... Fagamos autoavaliación todos e a mellorar!




Como celebramos o Samaín.

Este foi o noso traballo polo Samaín. Decoramos cabazas e a biblioteca.Escribimos relatos de medo e lémolos en colectivo. Traballamos e divertímonos!



Make your own mind maps with Mindomo.




8 de nov. de 2013

Practicamos a redacción con parágrafos, II

Le o seguinte texto e sube un comentario na entrada sobre o tema.

Preme aquí.



Instrucións:
Redacta dous parágrafos;
- No 1º fas un resumo da lectura.

- No 2º parágrafo indicas un título novo e das a túa opinión.
Identifícate e sube o texto que redactaches a Comentarios desta entrada.

6 de nov. de 2013

De textos, parágrafos, temas e títulos.Os mellores comentarios de curtametraxe.

Estes son, ao meu modo de ver, algúns dos mellores comentarios sobre as curtas. Valoro a utilización dos parágrafos coas dúas ideas separadas: nun o argumento e noutro o tema. E por suposto a corrección ortográfica.
Grazas a todos por compartir! Coas vosas aportacións todos aprendemos!








PROBA DE LINGUA E SOCIEDADE.